DURF TE GAAN VOOR MEER FOCUS!
Denk jij ook nog steeds dat het loon van een schoonheidsspecialiste wordt bepaald door elke mogelijke dienst en alle producten aan te bieden zodat je klanten kunt binden aan je instituut? FOUT.
Dit heet de keuzeparadox. Hoe meer keuze we bieden. Hoe meer focus we verliezen. Hoe minder resultaat we boeken. En de bedoeling is net het loon van de schoonheidsspecialiste te verhogen.
Ontdek waarom het aantal producten in je salon niét zorgt voor een meer rendabele zaak.
Want wat heb je aan een trouwe klant die je elke 3 weken geld doet verliezen omdat je op een niet rendabele manier werkt?
LESS IS MORE
Vereenvoudigen betekent dat we moeten schrappen.
Dat we moeten focussen op:
- Alles wat winstgevend is
- Alles wat je kunt doen binnen een normale werkweek
Op die manier krijg je je agenda én je omzet onder controle.
Daarom ligt in het Care Beauty Center Concept de focus heel duidelijk op de meest rendabele diensten: gelaats- en lichaamsverzorgingen.