WANNEER HEB JE TEVEEL PRODUCTEN IN JE SCHOONHEIDSSALON?
Het idee dat je 120 producten nodig hebt om je schoonheidssalon te doen draaien is helemaal achterhaald. Waarom blijft de klassieke opvatting dat wanneer de klant iets vraagt, jij het moet aanbieden nog steeds overeind? Heeft het te maken met de moeite die we hebben om ‘nee’ te zeggen? Omdat we bang zijn dat de klant dan ergens anders naartoe zal gaan?
Het nadeel van steeds iets ‘nieuws’ aan te bieden is dat je in een eindeloze spiraal terecht komt waarbij de klant ook verwacht dat je steeds meer producten in je schoonheidssalon gaat aanbieden.
En dat elk verkoopgesprek gaat over de nieuwigheden in plaats van wat je al in huis hebt te verkopen. Je creëert een verwachting die je nooit continu kunt inlossen.
Daarom zijn alle Care Beauty Centers de grootste vriend van alle boekhouders.
GOEDE LEVERANCIERS VERKOPEN MINDER
Het Care Beauty Center Concept is gegroeid uit meer dan 30 jaar ervaring in de schoonheidssector, als distributeur van meer dan 15 verschillende merken, met meer dan 1.000 schoonheidssalons als trouwe klanten.
In 2021 zijn we al lang niet meer louter een leverancier voor benodigdheden voor de schoonheidsspecialiste, maar zijn we geëvolueerd naar een coaching firma met een bewezen concept.
Wij verkopen een concept, niet elke maand een nieuw product wat alleen maar bijdraagt aan een hogere stock, een hogere factuur voor jou en nog meer druk om meer te verkopen.
Onze firma is en blijft een familiale kmo, die dicht bij haar klanten staat. Ons succes en onze voldoening komen niet voort uit onze verkoop, maar wel uit het succes van onze Care Beauty Centers.