Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat in de weer. Mailtjes beantwoorden, je website onderhouden, posts op sociale media, acties bedenken…
Een promotieplan voor je schoonheidssalon lijkt misschien een eenvoudige opgave, maar als jij de verantwoordelijkheid hebt om je salon draaiend te houden, dan weegt dat op de schouders.
HOE HET CARE BEAUTY CENTER CONCEPT EEN ANTWOORD IS?
Het centraal uitgangspunt van ons concept? Wat is er anders in onze Care Beauty Centra ten opzichte van alle andere schoonheidsinstituten op de markt?
Doen wij net als andere schoonheidsinstituten verzorgingen? Natuurlijk!
Verkopen wij net als andere schoonheidsinstituten verzorgingsproducten voor thuis gebruik? Uiteraard!
ALLEEN IS ONZE MANIER VAN WERKEN HE-LE-MAAL ANDERS!
Onze focus ligt op gelaats- en lichaamsverzorgingen. Wij willen de consument coachen, de zorg en verantwoordelijkheid voor hun gelaat uit handen nemen.
Je kunt een schoonheidsinstituut niet meer runnen zoals 40 jaar geleden. Alle diensten onder één dak, en steeds weer iets nieuws aanbieden om klanten te boeien. Wil jij een beauty supermarkt worden?
Daarom werkt het Care Beauty Center met een promotieplan dat volledig bijdraagt aan de ontwikkeling van dat concept in jouw schoonheidssalon. Een promotieplan dat bijdraagt tot een rendabel schoonheidssalon met voldoende ruimte voor vrije tijd en ontspanning.
Hoe rendabel? Ontdek het zelf.
Op die manier slagen wij er perfect in ons te onderscheiden van de concurrentie. Verschillende schoonheidssalons gingen je al voor, en zij kunnen je perfect uitleggen waar het verschil in aanpak duidelijk is.
Lees de ervaring van Celine: “Ik ben Care Skin Coach van mijn klanten, maar dankzij mijn samenwerking met Care Beauty Center heb ik zelf ook een coach. Meer dan één zelfs: elke week heb ik een call waarbij we samen overlopen hoe de zaken lopen. Op dat moment kan ik al mijn vragen stellen en mijn collega’s helpen en inspireren mij.”