We zijn blij met iedereen die over de vloer komt en halen altijd alles uit de kast om hen die optimale Care Beauty Center-beleving te geven.
Zeker dat eerste contact of het eerste bezoek, dat moet eigenlijk altijd raak zijn! Tegelijk is het ook voor ons de uitgelezen kans om te herkennen wat voor klant we voor ons hebben. Hoewel het moeilijk is om klanten in hokjes te steken kan het ons wel helpen om onze focus te richten naar die klanten die het meeste potentieel hebben om ons te doen groeien.
En daar draait het Care Beauty Center Concept rond: meer focus, op elk vlak, zodat je jouw tijd optimaal kunt omzetten in rendabele momenten.
Daarom is het belangrijk om zo snel mogelijk klanten te herkennen.
Ken je de 55-38-7 regel?
Die vertelt dat 55% van onze communicatie bestaat uit gezichtsuitdrukkingen, 38% uit intonatie en slechts 7% uit daadwerkelijke woorden. Communicatie bestaat dus voor het overgrote deel uit lichaamstaal en lichaamshouding. In grote lijnen kan een klant vier verschillende houdingen aannemen.
In realiteit gebeurt het vaak dat een klant switched tussen de verschillende houdingen. Onthou dan vooral dat het de laatste houding is die de meeste indruk gaat nalaten bij zowel de klant als bij jou.
Ons voordeel? We hebben voldoende tijd om in te spelen op elke houding. Laten we dat ook doen!
Neem een kijkje op onze website of contacteer ons via info@carepersonalbeauty.be.